Неділя, 18-Сер-2019, 17:04
Вітаю Вас Гість | RSS

     Яснопільщанський  НВК






Липоводолинської районної ради Сумської області
Меню сайту
СтопБулінг

Наше опитування
Оцініть сайт школи
Всього відповідей: 68
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

     Для вчителів    

Загальні рекомендації педагогічним працівникам

із запобігання розвитку синдрому емоційного вигорання:

перший крок до подолання вигорання – розібратися з собою, зрозуміти свої цілі та уявити образ свого майбутнього, зрозуміти сенс того, чим саме людина займається;

другий крок – перехід у сферу, яка лежить поруч. Тоді попередні знання, уміння та навички знаходять застосування. Людина робить так звану горизонтальну кар’єру;

третій – не залишаючи даного виду діяльності, зробити її інструментом для досягнення більш глобальних ідей;

четвертий – людина, залишаючись у тій же ситуації, починає робити акценти не на тому, що вона вже добре знає, уміє та засвоїла, а на тому, що являється для неї проблемою. Так можна віднайти новий сенс у старій професії, а її перетворення в інструмент саморозвитку стає профілактикою вигорання.

 

 І хоча не існує універсального рецепту від вигоряння, усе ж цю проблему можна вирішити, якщо нею цілеспрямовано займатись. Необхідно розділяти робочу частину життя та сімейну й не змішувати їх, не брати роботу додому, не занадто затримуватись на роботі. Корисні фізичні вправи та прогулянки, щоб відволіктись від роботи. Також досить корисно брати короткочасні перерви, коли відчуваєте, що ситуація занадто напружена.

 

Щоб грамотно будувати конструктивну взаємодію з порушниками дисципліни, необхідно:

  • Розпізнавати мотиви “поганої” поведінки.
  • У відповідності з ними вибрати спосіб щоб негайно
  • втрутитися у ситуацію і припинити прояв недисциплінованості. 
  • Розробити  стратегію  заходів,  яка привела б до поступового зниження кількості подібних вчинків у цього та інших учнів. 

 

 Виділять такі основні принципи хорошої дисципліни:

1. Встановіть з вашими учнями доброзичливі відносини. Продемонструйте ваш особистий інтерес до їхнього життя, проблем. 
2. Своїм особистим прикладом вчіть учнів поважати людей наділених владою. 
3. Будьте прикладом самодисципліни, адже учні його переймають. 
4. Сприймайте батьків учнів, як своїх союзників.

 

ЩО В ПЕРШУ ЧЕРГУ НЕОБХІДНО ЗРОБИТИ,

ЩОБ ДОБИТИСЬ ХОРОШОЇ ДИСЦИПЛІНИ:

1. Піклуйтесь, щоб клас був організованим та згуртованим. 
2. Підтримуйте нормальне санітарно-гігієнічне середовище в класі, комфорт та затишок. 
3. Будьте зібрані. Дотримуйтесь режимних вимог (приходьте в клас завчасно; завчасно плануйте та готуйте все необхідне). 
4. Встановіть та вимагайте від учнів дотримання еталонів поведінки у стандартних ситуаціях. 
5. Всі без виключення вчителі мають вимагати певних норм поведінки на уроках. Необов’язковість та поблажливість розхолоджує. 
6.  Заохочуйте та хваліть тих, хто дотримується ваших вимог, будьте при цьому конкретними. 
7. Поводьте себе так, щоб було видно, що ви керуєте класом. Проявляйте рішучість, умійте спрямовувати діяльність дітей. Відсутність чітких розпоряджень є стимулом до поганої поведінки. 

          ОСНОВНІ ПРИЙОМИ ДОСЯГНЕННЯ ХОРОШОЇ ДИСЦИПЛІНИ 


1. Ставте конкретну мету перед дітьми.
2. Проводьте цікаві уроки. Методи і прийоми мають відповідати віковим особливостям дітей. 
3. Враховуйте індивідуальні особливості, рівень розвитку та можливості учнів. 
4. Спрямовуйте мислення учнів на більш високий рівень (використовуйте новітні технології, інтерактивні методи). 
5. Створюйте умови, щоб, навіть, «найважчі» учні побували у ситуації успіху, чи відчули себе лідером. 
6. До учнів проявляйте ввічливість та повагу, але і наполягайте на повазі до дорослих. 
7. Не принижуйте учнів, уникайте іронічних та саркастичних висловлювань. 
8. Не дуже реагуйте на незначні провини, вмійте проявити гумор, щоб це не переросло у ворожнечу.
9. Не погрожуйте мірами,які ви не зможете або не збираєтесь здійснити. 
10. Не йдіть на поступки і компроміси заради завоювання власної популярності.
11. Підтримуйте контакт з дітьми у позаурочний час, цікавтесь їх самопочуттям. 
12. Посилайте батькам не тільки зауваження, але й заохочення. 

  

 

Використання нестандартних  методів

для досягнення хорошої дисципліни.

1. Пам’ятайте: іноді дії вчителя говорять краще ніж слова.
2. Підійдіть до порушника і станьте коло нього.
3. Спробуйте помовчати.
4. Мовчіть доти, поки всі зрозуміють причину і змінять поведінку
5. Встановіть контакт за допомогою суворого погляду.
6. Викликайте учнів зненацька, щоб вони були у стані очікування.
7. Спробуйте запитати порушника, чи не допомогти йому чомусь. 
8. Визнайте, що систематична погана поведінка часто є сигналом, що учневі не вистачає уваги і любові. 
9. Будьте терплячі. Щоб вирішити проблеми потрібний час, і щоб налагодити відносини, також потрібен час.

 

Якщо ви виявили дитину

із ознаками суїцидальної поведінки:

Крок 1-й: Повідомити адміністрацію.
Крок 2-й: Практичному психологу (у разі його відсутності соціальному педагогу) спільно з класним керівником створити безпечну, особистісно – орієнтовану і довірливу ситуацію навколо дитини і розпочати постійний щоденний контакт з дитиною (спілкування з використанням запитань «Що трапилося? Я помітив, що у тебе  щось відбувається негаразд? Які проблеми тебе турбують – я хочу тобі допомогти? Що у тебе на душі? Що тебе турбує?» тощо). Знайдіть час слухати все, що буде говорити дитина. Якщо вона замкнулася – знайдіть ключик до неї, але не чиніть тиску на дитину.
Крок 3-й: Переможіть страх над собою і поговоріть з дитиною, чи думала вона про смерть, як давно і які були її фантазії, думки, плани.
Крок 4-й: Спробуйте визначити ту складну кризову ситуацію, яка спричинила думки про власну смерть.
Крок 5-й: З'ясуйте, чи є в родині підлітка дорослий, якого він поважає і любить, який є авторитетом або соціально близькою людиною. Знайдіть її і залучіть до постійної підтримки на певний час.
Крок 6-й: Практичному психологу, на основі своїх робочих даних, описати «Психологічний портрет школяра» та спільно з індивідуальною карткою подати для експертного прогностичного висновку методисту, який координує діяльність психологічної служби, по факту виявлення ознак суїцидальної поведінки.
Крок 7-й: У разі наявних випадків суїцидів у родині, попередніх спроб, вживання наркотиків і інших токсичних речовин, наявних психопатичних або депресивних розладів особистості, патології психічного розладу – обґрунтовано і толерантно рекомендувати батькам звернутися до психіатра.
Крок 8-й: Практичному психологу школи організувати щоденне постійне підтримуюче спілкування з дитиною, вчителями та сім'єю. Розробити індивідуальну програму психологічної допомоги  та формування захисних антисуїцидальних факторів. У випадку відсутності відповідних умінь і навичок у працівника психологічної служби – його обов'язок знайти кваліфікованого фахівця і залучити до роботи аж до повного зникнення суїцидальних ознак у поведінці.
Крок 9-й: Виявити фактори ризику в сім'ї та школі для конкретної дитини. Розробити рекомендації для педагогів та родини – як організувати підтримуюче спілкування з дитиною та що змінити у взаємостосунках «дорослий-дитина».
Крок 10-й: Організувати психопрофілактичну роботу у школі за 7-ми компонентною схемою (вказана вище). Затвердити план дій наказом по школі.

У випадку завершеного суїциду організувати системну групову роботу (40 годин) з класом, де навчалася дитина, для уникнення ефекту Вертера – наслідування суїцидальної поведінки у проблемних ситуаціях.

Вхід на сайт
Пошук
Годинник
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання

Яснопільщина 2019
Використовуються технології uCoz