Середа, 23-Жов-2019, 17:51
Вітаю Вас Гість | RSS

     Яснопільщанський  НВК






Липоводолинської районної ради Сумської області
Меню сайту
СтопБулінг

Наше опитування
Оцініть сайт школи
Всього відповідей: 69
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

     Робота з обдарованими дітьми    

Розвиток творчих здібностей особистості - це одвічний гуманістичний принцип. Ще стародавні греки вважали, що самостійна, а отже, і творча особистість здатна самовіддано служити своєму народу і державі. Кожна держава зацікавлена у вихованні такого могутнього інтелектуального потенціалу, як обдаровані, талановиті діти. 

Обдарованість - це високий рівень здібностей людини, що дозволяє їй досягти особливих успіхів у певній галузі діяльності. Розрізняють загальну і спеціальну обдарованість. Загальна розумова обдарованість виявляється в оволодінні всіма видами діяльності, для успішного здійснення яких необхідні певні розумові якості. Спеціальна обдарованість пов'язана з певними видами діяльності, в яких вона найбільше розвивається. 

Розрізняють обдарованість:

  • соціальну - лідерську; 
  • художню - музичну, образотворчу, сценічну; 
  • психомоторну - спортивні здібності;
  • інтелектуальну - здатність аналізувати, мислити, зіставляти факти (серед інтелектуальних дітей є такі, які навчаються відмінно з 1-2 предметів і не встигають з інших); 
  • академічну - надзвичайна здатність до навчання взагалі, стають відмінними спеціалістами; 
  • творчу - нестандартне бачення світу й нешаблонне мислення (але такі діти часто не досягають поставленої мети і є невдахами. З дитинства вони всіх дратують. Важливо таку дитину побачити і допомогти їй). 

Усі обдаровані діти мають потребу в знаннях, яскраво виражений інтерес до певної галузі знань. Немає потреби примушувати їх вчитися, вони самі шукають собі роботу, частіше складну інтелектуальну, із задоволенням нею займаються, присвячуючи їй увесь свій вільний час. Обдаровані діти вільно і швидко оволодівають відповідними вміннями і навичками. Вони показують високий рівень досягнень. 

Обдарована дитина шукає спілкування з дорослими, бо ті розуміють її краще, ніж однолітки, які часто насміхаються, дають прізвиська. Обдаровані діти часто перебільшено емоційні, вони запальні, легко збуджуються через дрібниці, але це не вередування, а виявлення багатства їх натури. 

Творчі діти рідко бувають спокійними, вони страждають від своєї винятковості, але багатьох рятує тонке відчуття гумору, вони цінують його. У них особлива мова, особливе сприйняття. Тому такі якості обдарованих дітей вимагають особливого підходу до них, і не випадково за рішенням Всесвітньої організації охорони здоров'я входять до "групи ризику". Вони потребують особливого виховання, спеціальних, індивідуальних навчальних програм, спеціально підготовлених вчителів, шкіл. 

 Психологічні дослідження показують, що пізнавальна мотивація виявляється у формі дослідницької, пошукової активності, чутливості до нового, новизни ситуацій, знаходження нового у звичайному.  Для виявлення обдарованості використовують різні методи: від найпростішого батьківського спостереження до спеціально розроблених стандартизованих та тестових завдань. 

Положення про районний  інформаційний банк даних «Обдаровані діти»

Наказ відділу освіти, молоді та спорту від 05.09.2018 № 175-ОД "Про організацію роботи з обдарованими та талановитими учнями в закладах загальної середньої освіти району в 2018-2019 н. р."

Наказ відділу освіти, молоді та спорту від 07.09.2018 № 180-ОД "Про організацію та проведення районного турніру для творчо обдарованих учнів 9 класів "Інтелектуал-2019"

Методичні рекомендації використання інформаційно-комінукаційних технологій у роботі з обдарованою учнівською молоддю

Банк даних

Анкета для батьків

Вхід на сайт
Пошук
Годинник
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання

Яснопільщина 2019
Використовуються технології uCoz